سئو تکنیکال برای فروشگاه اینترنتی

9 ترفند سئو سایت فروشگاهی + معرفی خدمات سئو سایت فروشگاهی

سرعت بارگذاری از سال 2010 به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی رتبه‌دهی گوگل در سایت‌های دسکتاپ اعلام شد. کسب اطلاعات در مورد کلیدواژه‌هایی که رقبایتان برای آن کلمات رتبه کسب کرده‌اند به شما کمک می‌کند تا ایده‌های جدید برای تولید محتوا و بهینه سازی صفحات پیدا کنید. موتورهای جستجوگر با بررسی مسیر لینک‌ از صفحات معتبر به سایت فروشگاهی شما رسیده و همین باعث می‌شود تا صفحه شما را نیز معتبر تشخیص دهد. سرعت سایت پایین است و مدتی طول می‌کشد تا آیتم‌ها به‌درستی نمایش داده شوند. فونت نامناسبی برای این سایت انتخاب شده که ناخوانا یا حتی بی‌ربط به «فرش» است.

اگر به دنبال سفارش سئو سایت فروشگاهی هستید،با همکاران ما در کانون ایران نوین، بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی کشور، تماس بگیرید. خدمات تبلیغات سئوی ما برای جذب ترافیک هدفمند به فروشگاه آنلاین شما و تبدیل کلیک به فروش طراحی شده‌اند. با این تبلیغات مخاطبان هدف جذب می شوند و فروش خود را انجام میدهند و تبدیل به مشتری وفادار می شوند. دلیل خیلی واضحی برای این اتفاق وجود داره اونم اینه که قدرت تشخیص فعالیت های مهم و کلیدی رو در فروشگاه اینترنتی ندارید! به همین دلایل، قیمت سئو سایت فروشگاهی قیمتی است که برای سایت های مختلف متفاوت است و نمی‌توانیم قیمت ثابت و یکسانی را برای همه سایت ها تعیین کنیم. در این مرحله، باید صفحه های سایتتان را از منظرهای مختلف بهینه سازی کنید.

اگر بررسی دقیقی نسبت به این سایت‌های بزرگ داشته باشیم به خوبی متوجه می‌شویم که رقابت با آن‌ها بر سر تنوع بالای محصولات، تامین کالا، قیمت‌گذاری‌های شفاف و در نهایت جلب اعتماد مشتریان می‌باشد. بنابر هر دلیلی اگر این موارد به خوبی انجام نشود، احتمالا مشتری را از دست خواهید داد. اگر تجربه کاربری خوبی به بازدیدکننده ندهید، شما بیشتر از یک مشتری را از دست می‌دهید. در سیستم‌های مدیریت محتوای مختلف، روش‌های متفاوتی برای ساخت آن وجود دارد. مثلا در «وردپرس» باید از افزونه‌های سئو کمک بگیرید، در سایت ساز پرتال این فایل به‌شکل خودکار ساخته می‌شود و در بعضی سایت‌های اختصاصی باید دائما به‌شکل دستی آن را بسازید.

فروشگاه “Blockbuster” به دلیل ساختار نامناسب لینک‌ها و عدم رعایت اصول داخلی، نتوانست به موفقیت برسد. در ادامه نکات مربوط به آموزش سئو؛ این‌بار در یک آموزش ساده اما کامل، آموزش سئو فروشگاه اینترنتی را برایتان آماده کرده‌ام. پس تا پایان این راهنما با من همراه باشید تا بیاموزید چگونه ترافیک فروشگاه‌ آنلاین خود و درنتیجه فروشتان را از گوگل زیاد کنید. اگر می‌خواهید تلاش‌هایتان در این زمینه به ثمر بنشیند، باید همیشه مراقب سئوی سایت فروشگاهی خود باشید، و آمارهای وبسایت خود در گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس را بررسی و تحلیل کنید. علاوه بر تاثیراتی که استفاده از ویدیو در افزایش نرخ تبدیل دارد، استفاده از ویدیو می‌تواند به شما در بهبود رتبه در نتایج جستجو کمک کند.

هر سایت فروشگاهی هویتی دارد که برای اعتبار بخشیدن به آن باید استراتژی خاصی را پیاده سازی کرد. در این دوره با 10 استراتژی جذاب سئو برای فروشگاه‌های اینترنتی آشنا خواهیم شد. در آموزش سئو سایت های فروشگاهی، استفاده از تصاویر با کیفیت اهمیت زیادی دارد. شما باید برای هر بخش از سایت فروشگاهی خود تصاویر مرتبط، با کیفیت و یونیک استفاده کنید. تصاویر می توانند کاربران سایت را به خرید ترغیب کنند و به ظاهر سایت شما زیبایی ببخشند. تصاویر یک سایت زمانی می توانند در سئو سایت فروشگاهی تاثیر گذار باشند که نام و متن جایگزین یا برچسب alt مناسبی برای آنها گذاشته شده باشد.

این چک‌ لیست به بهینه‌سازی تمام جنبه‌های فروشگاه اینترنتی شما کمک می‌کند و تضمین می‌کند که سایت شما به بهترین شکل ممکن برای کاربران و موتورهای جستجو بهینه شده باشد. ایجاد یک ساختار اطلاعاتی مناسب برای سایت فروشگاهی می‌تواند تفاوت بسیاری بین شما و رقبایتان ایجاد کند. به دلیل تعدد صفحات ایجاد شده توسط محصولات، توجه به ساختار اطلاعاتی بهینه و سازگار با موتورهای جستجو در سئو فروشگاهی اهمیت زیادی پیدا می‌کند. در دنیای دیجیتال امروز که بسیاری از افراد خرید خود را از طریق جستجو در بستر وب انجام می‌دهند، حضور در رتبه‌های اول نتایج جستجو (SERP)، اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد. در واقع اگر سئو سایت فروشگاهی شما به درستی اتفاق بیفتد، می‌توانید سرمایه قابل توجهی را برای کسب‌وکار اینترنتی خود جذب کنید.

در یک سایت فروشگاهی به‌طور میانگین دوبرابر یک سایت خبری و وبلاگ، تصویر به کار می‌رود. این تصاویر نه‌تنها محصولات شما را جذاب‌تر نشان می‌دهند، بلکه به بهبود سئو سایت و افزایش نرخ تبدیل نیز کمک می‌کنند و روی تجربه کاربر تاثیر مستقیم دارند. برای بهینه‌سازی تصاویر در سایت‌‌های فروشگاهی به این نکات باید توجه کنید. این راهکار از نقطه نظر سئو نیز بررسی صفحات شما توسط موتورهای جستجو را ساده‌تر خواهد کرد که امری مهم در کسب رتبه است. با فاصله گرفتن محصولات از صفحه اصلی سایت که اصولا مهمترین و معتبرترین صفحه در سایت‌های فروشگاهی است، شانس بررسی صفحات و ایندکس شدن توسط گوگل کاهش خواهد یافت. تفاوت سئو سایت فروشگاهی با سایر وبسایت‌ها عمدتا در این است که در سایت‌های فروشگاهی هدف شما بهینه سازی سایت با تعداد زیادی محصول است که بسیاری از این محصولات ویژگی‌های مشابهی دارند.

سپس یک ایمیل بفرستید و از آنها بخواهید که با ذکر نام، به سایت شما لینک دهند. پیشنهاد می شود که سعی کنید تعداد کاراکترهای url کمتر از 160 کاراکتر باشد. از این موضوع اطمینان حاصل کنید که هر محصول فقط زیر مجموعه یک گروه یا یک زیر گروه باشد. در سایت های کوچکتر که گروه های کالا محدودتر است، زیر گروه ها ممکن است حذف شوند. این ویژگی‌های ظاهری به خاطر استفاده از schema markup به نتایج سایتتان اضافه می‌شود.

محتوای بدنه به موتورهای جستجو درک بهتری از محتوا و موضوع صفحه خواهد داد و اینکه این یک صفحه خاص و یکتاست و باید در نتایج جستجو نمایش داده شود. بدون استفاده از محتوای بدنه فهمیدن ارتباط صفحه با کلیدواژه برای گوگل دشوار خواهد شد. تا اینجای کار کلمات کلیدی مهم برای سایت فروشگاهی خود را بدست آورده‌اید و ساختار اطلاعاتی مناسب بدست آمده است. در بخش بعدی برخی نکات ضروری و مهم سئو محتوایی در سایت‌های فروش آنلاین ارائه شده است. پیشتر،در بخش سئو تکنیکال به اهمیت استفاده از پروتکل HTTPS اشاره کردیم و حالا به یکی از شاخصه‌هایی که برای ربات‌های خزنده و موتورهای جستجوگر اهمیت زیادی دارد، خواهیم پرداخت. گواهینامه SSL برای سایت‌های فروشگاهی اینترنتی، حکم مهر تایید امنیتی از سمت موتورهای جستجوگر را دارد.

به عنوان مثال، باید از طراحی ریسپانسیو برای وب سایت خود استفاده کنید. این به این معنی است که وب سایت شما باید به صورت خودکار با اندازه صفحه نمایش دستگاه های مختلف سازگار شود. به عنوان مثال، باید از کلمات کلیدی مربوط به محتوای صفحه در آدرس صفحه استفاده کنید. یکی دیگر از روش های یافتن مشکلات سرعت سایت، استفاده از gtmetrix است. این ابزار رایگان بوده و ضمن بیان مشکلات سایت، راه حل رفع آن را نیز به شما میدهد، برای آموزش نحوه کار با جی متریکس به مطلب آموزش افزایش سرعت سایت وردپرس با GTmetrix مراجعه کنید.

امروزه اغلب کسب‌وکارها در حوزه‌های مختلف اعم از لوازم دیجیتال مانند موبایل یا لپ‌تاپ، لوازم خانگی، پوشاک و غیره، تمرکز خود را بر فعالیت در فضای اینترنت گذاشته‌اند. بستر وب (Web)، یکی از بسترهای اصلی در اینترنت و مورد اعتماد برای بسیاری از مخاطبان است. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وبین سئو می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. این فرایند بک لینک نام دارد و ما توضیحات مربوط به آن را در مقاله بک لینک چیست برایتان آماده کردیم. آیا می‌دانید چرا سئو موبایل تا این حد مهم است؟ مطالعه مقاله “سئو موبایل چیست ” پاسخ این سوال را به شما خواهد داد.

گام اول ساخت محتوای طعمه؛ این است که محصول یا دسته‌بندی مهم‌تان را انتخاب کنید. سپس یک کلمه کلیدی مرتبط با آن پیدا کنید و یک محتوای جذاب و عالی تولید کنید. بعد از پایان پروسه تحقیق کلمات کلیدی نوبت بهینه‌سازی محتوای صفحات است. اما قبل از شروع؛ اگر درحال راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی هستید، باید بدانید تاثیر https در سئو یک وب‌سایت فروشگاهی بسیار زیاد است و شما باید در سایت خود از HTTPS استفاده کنید. حتما تعجب می‌کنید اگر بفهمید که چه تعداد از سایت‌های فروشگاهی از HTTPS استفاده نمی‌کنند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ آوادیس به عنوان یک ارائه‌دهنده حرفه‌ای خدمات سئو فروشگاهی، با داشتن تیمی متخصص و با تجربه، می‌تواند به شما در رسیدن به اهداف تجاری و افزایش ترافیک سایت کمک کند. بهبود تجربه کاربری از مهم‌ترین عواملی است که به جذب مخاطبین هدف مرتبط با سایت شما کمک می‌کند. در واقع زمانی که شما سایت فروشگاهی را سئو کنید، مخاطب مدت زمان بیشتری را صرف مطالعه مطالب سایت شما می‌کند و این موضوع باعث بهبود رتبه شما در گوگل می‌شود. در بهینه سازی سایت‌هایی که هدف آن‌ها فروش بیشتر محصولات است لازم است با رعایت تکنیک‌های خاص سئو، تعداد مخاطبان بیشتری را جذب و در نتیجه میزان فروش سایت را افزایش بدهیم. از تفاوت‌های دیگر سایت‌های فروشگاهی تعداد بالای محصولات است که ویژگی‌های بسیار مشابهی دارند و ربات‌های جستجو آن‌ها را به عنوان محتواهای تکراری تشخیص می‌دهند که باعث افت رتبه سایت می‌شوند.

توصیف های محصول بهینه شده برای سئو، شامل کلمات کلیدی مرتبط است، که به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما را بهتر درک کنند. در نتیجه، صفحات فروشگاهی شما بیشتر احتمال دارد که در نتایج موتور جستجو بالاتر رتبه بندی شوند و منجر به افزایش ترافیک ارگانیک شوند. یکی از روش‌های اصلی برای موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی، آشنایی و استفاده از سئو است. این مطلب به بررسی «سئو سایت فروشگاهی، اهمیت و مزایا و استراتژی سئو فروشگاه اینترنتی» اختصاص داشت. شما برای دریافت خدمات سئو و تولید محتوای سایت خود، می‌توانید با بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی کشور در تماس باشید. در مراحل بعدی باید استراتژی محتوایی این سایت را مشخص کنید و بر اساس آن به تحقیق کلمات کلیدی بپردازید.

گفتیم ابزار؛ این کلمات کلیدی را می‌توانید از چند طریق استخراج کنید؛ اولین راه استفاده از ابزارهای کیورد ریسرچ مثل Keywordtool و KWfinder، گوگل کیورد پلنر و… است. این ابزارها علاوه بر لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با جست‌وجوی شما، پارامترهایی مثل حجم جست‌وجو ماهانه، میزان رقابت در آن کلمه کلیدی و… را هم در اختیارتان قرار می‌دهد. همه این‌ها، فرآیندهایی هستند که به پردازش و انتقال سریع داده‌ها توسط سرور دارند. در صورتی که از ابزاری مانند Ahrefs استفاده کنید، آمار دقیقی از کلمات کلیدی مانند سختی کلمه کلیدی (Keyword Difficulty)، حجم جستجو (Search volume) و هدف کاربر (Search Intent) را می‌توانید بدست آورید. هرچند با استفاده از Google Keyword Planner، می توانید حجم جستجوی تقریبی و CPC را پیدا کنید.

نشان دهید که محصول شما چگونه می تواند زندگی مشتری هدف را بهتر کند و چگونه مشکل آنها را حل می کند یا تجربه آنها را آسان تر می سازد. تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مشاوران سیستم های پیشرفته زاوش می باشد. به یاد داشته باشید استفاده از تگ noindex نیز می تواند راهکاری برای صفحاتی که محتوای تکراری دارند، باشد. به جای این کار می توانید صفحه محصول ناموجود را به مربوط ترین محصول موجود دیرایرکت کنید. نه تنها ربات های گوگل بلکه مشتریان نیز زمانی که تصویر محصول کامل باز نمی شود این متن ها را می خوانند. تعداد صفحاتی از سایت شما که ربات های گوگل هر روز در آن ها می خزند، بودجه خزیدن سایت شما نام دارد.

افتتاح یک سایت فروشگاه اینترنتی هم کاری بزرگ محسوب می‌شود که موفقیت آن بدون داشتن استراتژی و پیاده‌سازی درست، امکان‌پذیر نیست. اگر قصد دارید که یک فروشگاه اینترنتی با جذب ترافیک ارگانیک و نرخ تبدیل بالا داشته باشید، باید در وهله اول استراتژی سئو سایت فروشگاهی و انتخاب هاست را در دستور کار خود قرار دهید. دستیابی به رتبه های برتر در جستجوی ارگانیک و حجم بالای ترافیک برای سایت‌های فروشگاهی نیازمند تلاش و برنامه‌ریزی است. برای این منظور، داشتن یک استراتژی سئوی قوی و محتوای باکیفیت و مستمر اهمیت ویژه‌ای دارد. تنها تولید محتوای متوسط که از کلمات کلیدی پر شده است کافی نیست؛ بلکه ایجاد محتوای ارزشمند که به سوالات و نیازهای مخاطب پاسخ دهد، کلید موفقیت است. یکی از مراحل بسیار مهم در سئو سایت‌های فروشگاهی، بهینه سازی ساختار URL است.

قبلاً در مقاله دیگری درباره اینکه هاست چیست و چه انواعی دارد مفصل صحبت کردیم که پیشنهاد می‌دهم حتماً نگاهی به آن بیندازید. حتماً می‌پرسید چطور می‌توانیم به این جایگاه برسیم؟ ساده‌ست، با سئو سایت فروشگاهی. نظرات مشتریان به محتوای منحصر به فرد کمک می کند، اعتماد ایجاد می کند و می تواند تأثیر مثبتی بر سئو سایت شما داشته باشد. Yoast بهینه سازی سایت ها  را با استفاده از کلمات کلیدی که انتخاب می کنید، بسیار آسان می کند. تصاویر به طور کلی چیزی هستند که محصولات شما را می فروشند، بنابراین مهم است که تعداد زیادی از آنها را در سایت خود داشته باشید. البته تصاویر باکیفیت نیز می توانند resource hogs باشند، بنابراین قطعاً می خواهید از یک بهینه ساز تصویر مانند این اپلیکیشن استفاده کنید تا سرعت سایت خود را حفظ کنید.

دسته‌بندی مناسبی هم برای متمایز کردن فرش ماشینی از فرش دستباف یا حتی تابلو فرش وجود ندارد. با پیروی از این مراحل، می‌توانید سئوی سایت فروشگاهی خود را بهبود بخشیده و در نتیجه به موفقیت بیشتری در دنیای آنلاین دست یابید. اگر به فکر افزایش فروش و ارتقا برند خود هستید و میخواهید در بین رقبای حوزه فعالیت خود قرار بگیرید نیاز است که به طور جدی سئو فروشگاه را برای سایت خود در نظر بگیرید. چرا که سئو باعث می شود مشتریان بالقوه از سایت شما دیدن کنند و خرید از شما افزایش یابد. ما به شما کمک می‌کنیم تا از طریق ایمیل مارکتینگ، فروش بیشتری داشته و مشتریان وفادار خود را حفظ کنید.

هدف اصلی سئو در سایت‌های فروشگاهی، افزایش فروش و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری است. به همین دلیل، تمرکز بر کلمات کلیدی مرتبط با محصولات، برند و فرایند خرید است. مراحل و اقداماتی که در جهت سئو سایت آنلاین شاپ به کار گرفته می‌شوند، همگی با هدف رتبه گرفتن از گوگل و افزایش فروش انجام می‌شود. در واقع برای سئو سایت آنلاین شاپ نیز باید بهینه سازی تصاویر، افزایش سرعت سایت، رابط کاربری آسان و دیگر روش‌هایی که به افزایش مخاطب کمک می‌‌کند، اجرا شود. «تحقیق کلمات کلیدی» خودش یک موضوع جداگانه است که نیاز به ساعت‌ها آموزش دارد.

با به‌کارگیری استراتژی‌های سئو مناسب، فروشگاه‌های آنلاین می‌توانند بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کرده و در نهایت فروش خود را افزایش دهند. ما در آوادیس با انجام خدمات سئو فروشگاهی زیر سایت اینترنتی شما را به سطح جدیدی از دسترسی و دیده‌شدن می‌رسانیم. از تحقیق کلمات کلیدی و بهینه‌سازی محتوا گرفته تا سئوی داخلی و خارجی، تمامی خدمات ما با هدف افزایش ترافیک و رشد کسب‌وکار شما طراحی شده‌اند. نظرات مشتریان می‌توانند محتوای ارزشمندی برای سایت فراهم کنند و اعتماد سایر کاربران را جلب نمایند. مدیریت و پاسخ‌دهی به نظرات به صورت منظم و بهینه‌سازی آن‌ها با کلمات کلیدی مرتبط، می‌تواند به بهبود سئو سایت کمک کند. نظرات مثبت مشتریان علاوه بر ایجاد اعتبار، به افزایش زمان ماندگاری کاربران در سایت نیز کمک می‌کند.

اگر شما هم فکر می‌کنید ممکن است شرایط مشابهی داشته باشید، حتما رقبای‌تان را بررسی کرده و از این موضوع اطمینان پیدا کنید. در یک فروشگاه اینترنتی محصولات باید تحت دسته بندی های مرتبط خود قرار گیرند. به این مشتریان می توانند محصولات مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کنند. بنابراین توجه کنید که محصولات در دسته بندی های مرتبط خود قرار گیرند. یکی از مواردی که به فروش بیشتر یک سایت و افزایش سئو آن کمک می کند، فروش محصولات در ترب و ایمالز است. وب سایت های ترب و ایمالز در واقع موتور جستجو محصول هستند که سایت های مختلفی را به کاربران نشان می دهند.

اگر ساختار سایت شما ایده‌آل نیست برای اصلاح ساختار از جا‌به‌جا کردن و تغییر آدرس صفحات پیش از بررسی همه جوانب یا دریافت مشاوره از یک مشاور سئو حرفه‌ای کمک بگیرید. بهتر است قبل از تغییر ساختار از پیاده سازی درست ریدایرکت‌ها و پیش نیازهای فنی اطمینان حاصل کنید. ما در گروه نردبان می‌توانیم به شما در اصلاح ساختار سایتتان و سایر خدمات سئو و بهینه سازی سایت کمک کنیم. فرض کنید شما یک فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی دارید و می‌خواهید استراتژی سئویی آن را تدوین کنید؛ بابت تعدد وسایل ورزشی، یکی از راه‌های هوشمندانه ایجاد دسته‌بندی براساس نوع وزرش‌ها است. به‌عنوان مثال می‌توانید دسته ورزش‌های آبی، توپی، راکتی و غیره را ایجاد کنید تا مخاطب بتواند محصول موردنظر خود را راحت‌تر پیدا کند.

پیشی گرفتن از رقبا و بازار را به دست گرفتن از اقدامات مهمی است که با سئو سایت فروشگاهی خود به دست می آورید. بهینه‌سازی محتوای صفحات محصولات با استفاده از توضیحات دقیق و جامع، و همچنین اضافه کردن کلمات کلیدی مرتبط در عناوین و متون، به بهبود رتبه سایت کمک می‌کند. ایجاد محتوای مفید و مرتبط مانند نقد و بررسی کتاب‌ها، معرفی نویسندگان، و محتوای آموزشی می‌تواند ترافیک سایت را افزایش دهد. علاوه بر بهینه‌سازی صفحات محصولات، از کار و بهینه کردن بخش بلاگ غافل نشوید، که به رشد سئوی سایت فروشگاهی شما کمک شایانی می‌کند. با تولید محتواهای ارزشمند و مرتبط با محصولات خود، می‌توانید ترافیک ارگانیک را افزایش داده، اعتماد کاربران را جلب کرده و به عنوان یک مرجع در حوزه خود شناخته شوید. در سایت‌های فروشگاهی، URLها معمولا شامل کلمات کلیدی مرتبط با محصولات، دسته بندی‌ها و برند هستند.

به کمک سئو تکنیکال ایرادات و نواقص وب سایت را برطرف کنید تا در نهایت به رتبه های بالای جستجوی گوگل دست یابید. در نتیجه، استفاده از SSL به عنوان یکی از روش های بهبود سئو تکنیکال، بسیار حائز اهمیت است و برای بهبود رتبه وب سایت در نتایج جستجو توصیه می شود. همچنین سعی کنید از تصاویر با کیفیت و در عین حال با حجم کم استفاده کنید. در محتوا " بهترین افزونه های بهینه سازی تصاویر " افزونه های کاربردی زیادی را به شما معرفی کرده ایم. همچنین شما می توانید در محتوا " انتخاب عکس برای فروشگاه اینترنتی " نحوه پیدا و آماده کردن تصاویر با کیفیت را مطالعه کنید.

این را من نمی‌گویم؛ آمارها و شواهد نشان می‌دهد که به‌ترتیب، رتبه‌های یک تا سه گوگل بیشترین نرخ کلیک را دارند. تگ عنوان صفحه یا تگ H1 باید کلیدواژه را تا حد امکان نزدیک به ابتدا داشته باشد. این برای ارتقای مضامین مرکزی صفحه و کمک به شما در رتبه بندی ارگانیک برای برچسب عنوان کار می کند. تصمیم گیری درباره اینکه چه محتوایی بنویسید، می تواند دلهره آور باشد! اما لازم نیست فهرستی از تمام چیزهایی تهیه کنید که مشتریان‌تان از شما می پرسند یا هر چیزی که فکر می کنید که مشتریان ممکن است جواب هایی برای آنها بخواهند. اگر محصولاتی را می فروشید که توسط شرکت های معتبر ساخته یا عرضه شده اند، ممکن است آنها سیاستی داشته باشند که خرده فروشان مجاز می توانند لینک دریافت کنند.

این اپلیکیشن بررسی خودکار و منظم عناوین و هدینگ های صفحه، توضیحات متا، سرعت، محتوا، ساختار مقاله و موارد دیگر را فراهم می کند تا مطمئن شوید که سایت شما تا حد ممکن بهینه شده است. بیش از 50 درصد جستجوها از طریق موبایل است؛ لذا بهینه‌سازی موبایل اهمیت ویژه‌ای دارد. “Zappos” با تجربه کاربری عالی در موبایل، وفاداری مشتریان خود را افزایش داد. بسیاری از فروشگاه‌های کوچک‌تر، بدون بهینه‌سازی موبایل، مشتریان بالقوه خود را از دست می‌دهند. در سایت‌های فروشگاه اینترنتی، کلمات کلیدی مهم شما باید روی دسته‌بندی‌های محصولات هدف‌گذاری شود. با کسب رتبه در گوگل شما قادر خواهید بود مشتریان خود را افزایش دهید و فروش خود را افزایش دهید.

برای این دوره یک گروه پشتیبانی تلگرام در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید با بقیه دانشجویان این دوره گفتگو و تبادل نظر داشته باشید و سوالات خود را مطرح کنید. اما بعد از ۷ روز باید یک آدرس اختصاصی مانند myshop.ir برای سایت‌تون انتخاب کنین. اگر به اهمیت سئو پی برده اید و می خواهید بدانید از کجا شروع کنید، متخصصان ما شما را راهنمایی خواهند کرد. از آنجایی که گوگل نمی تواند تصاویر را بخواند، برای دانستن اینکه تصویر چیست و شامل چه مواردی می شود، به alt text تکیه می کنند. نهایتاً هم یک گزارش کامل و جامعی در پایان به شما ارائه خواهد شد تا مراحل پیشرفت کار خودتان را بر اساس اقدامات این مجموعه شاهد باشید. ممکن است قبلاً در چندین مکان بدون لینک دادن، اسم برند شما ذکر شده باشد.

روش‌های سئو تکنیکال بر روی افزایش سرعت سایت متمرکز هستند و با افزایش سرعت سایت باعث افزایش رضایت کاربر می‌شوند. عنوان صفحه (title) بدلیل تاثیری که روی نرخ کلیک صفحه در نتایج جستجو می‌گذارد دارای اهمیت فراوانی در سئو فروشگاهی است زیرا به کاربر و موتورهای جستجو درباره محتوای صفحه اطلاعات ارائه می‌دهد. عنوان صفحه بهینه سازی شده باید خلاصه، گویا و شامل کلمات کلیدی بوده و بین ۵۵ تا ۶۰ کاراکتر باشد. انتخاب هاست مناسب نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم در سئوی سایت فروشگاهی به‌شمار می‌رود. سرعت سایت و پایداری آن به‌صورت مستقیم با هاست در ارتباط است و می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در رفتار مشتری داشته باشد. سرعت پایین سایت یکی از مهم‌ترین دلایل خارج شدن افراد از سایت‌های فروشگاهی محسوب می‌شود؛ بنابراین انتخاب هاست مناسب، یکی از کلیدی‌ترین کارهایی است که باید برای سئو فروشگاه اینترنتی خود به آن توجه کنید.

SSL یک پروتکل امنیتی است که برای رمزنگاری اطلاعات بین کاربر و وب سایت استفاده می شود. همچنین، بهینه سازی فنی وب سایت، باعث افزایش قابلیت دسترسی وب سایت برای کاربران با امکانات مختلف می شود. به طور کلی، بهینه سازی فنی وب سایت، بهبود کارآیی و قابلیت دسترسی وب سایت را بهبود می بخشد و باعث افزایش ترافیک وب سایت و در نهایت افزایش فروش و درآمد می شود. زیاد بودن تعداد محصولات در سایت‌های فروشگاهی باعث می‌شود تا تعدادی از صفحات در سایت یتیم بشوند که همین موضوع موتورهای جستجو را در هنگام کرال کردن در صفحات با مشکل روبه‌رو می‌سازد. در ادامه این مطلب در خصوص نقش سئو در فروشگاه اینترنتی و نکات مربوط به بهینه سازی وب سایت های فروشگاهی، بررسی شده است. انجام سئو و بهینه سازی سایت به روی سایت فروشگاهی است که فروشگاه آنلاین شما را پیش می برد، ترافیک ارگانیک را هدایت می کند و فروش را افزایش می دهد.

در دنیای پیشرفته امروز، جایی که رقابت در بازار آنلاین بسیار شدید است، اجرای یک استراتژی سئو سایت مؤثر می‌تواند تفاوت بزرگی در موفقیت یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کند. سئو در مارکت پلیس‌ها نیازمند تمرکز بر جنبه‌های خاصی است، از جمله بهینه‌سازی برای الگوریتم‌های خاص هر پلتفرم و استفاده از داده‌های مشتریان برای بهبود تجربه خرید. با توجه به اینکه بسیاری از خریداران به مارکت پلیس‌ها مراجعه می‌کنند، بهینه‌سازی این فضا می‌تواند به افزایش ترافیک و فروش کمک شایانی کند. ابتدایی‌ترین و اصلی‌ترین مرحله سئو داخلی برای سئو وبسایت فروشگاهی، تحقیق و جستجو درباره کلمه کلیدی است. چون بدون وجود کلمه کلیدی، به هیچ عنوان نمی‌توان بهینه سازی صفحات محصول و دسته بندی محصولات در سایت‌های فروشگاهی را انجام داد.

اگر این محصولات بک لینک دارند بهتر است آنها را تا زمانی که سرچ میشوند، حفظ کنید یا اینکه آنها را به صفحات مناسب ریدایرکت کنید. برای درک بهتر این موضوع بهتر است به ساختار سایت در تصویر زیر توجه کنید. در صورتی که سایت شما دارای ساختار اطلاعاتی به شکل زیر است بایستی نسبت به اصلاح آن اقدام کنید. مدیرهای این فروشگاه در کنار داشتن کمپین فروش علاقه زیادی به فروش بیشتر به صورت عادی هم داشتند. همچنین، هزینه‌های مربوطه برای سایت‌هایی که طراحی آن‌ها بر عهده خود تیم پرش مارکتینگ است، با تخفیف بالا محاسبه خواهد شد. اما اگر میخواهید در جریان هزینه های حدودی سئو آنلاین شاپ ها قرار بگیرید، می‌توانید از جدول زیر کمک بگیرید.

محصولاتی مانند لباس یا کفش معمولا در سایز‌ها و رنگ‌های مختلفی موجودند. یک مدل کفش به تنهایی می‌تواند 32 حالت مختلف (در 8 سایز و 4 رنگ) داشته باشد. خوشبختانه راه‌هایی برای جلوگیری از ایجاد محتوای ضعیف وجود دارد که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. این به این معنی است که اگر با داشتن تنها یک سرور امکان کاهش سرعت یا حتی کرَش کردن سایت در زمان اوج ترافیک وجود داشت، با استفاده از یک CDN، حتی حجم‌های بالای ترافیک تهدیدی برای سایتتان نخواهند بود. به شما توصیه می‌کنیم، مقاله سئوی تصاویر را بخوانید تا نحوه نگارش درست متن جایگزین را یاد بگیرید.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری